במקרה של תקלה או אובדן כרטיס תמורה פלוס ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת MAX בטלפון: 03-6178888 השירות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00 שירות לקוחות דיגיטלי ב WhatsApp: באמצעות שליחת הודעה למספר 054-6334400 השירות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:30 -16:00. שעות פעילות שישי , חוה"מ, ערבי חג 08:30-13:00
המרת כרטיס Gift Card פיזי לדיגיטלי ממירים לכרטיס דיגיטלי שנמצא תמיד בנייד במקום להסתובב עם כרטיס פיזי בארנק שעלול להיאבד, ממירים בקלות לגיפט קארד דיגיטלי ונהנים מקניות באמצעות הנייד.
איך ממירים את הכרטיס הפיזי? 1. נכנסים לאתר או לאפליקציית MYGIFT 2. ממלאים את מספר הטלפון, מקבלים קוד ב-SMS ומקלידים 3. במסך שנפתח לוחצים על כפתור ה- "+" בצד השמאלי העליון 4. מקלידים את מספר כרטיס הגיפט קארד הפיזי שברשותכם (מספר הכרטיס, תוקף ו- CVV) 5. לוחצים על כפתור "הוספה לאפליקציה" בתחתית המסך זהו! הגיפט קארד שלכם הפך לדיגיטלי ואפשר לראות אותו בכל מקום ובכל זמן באפליקציית MYGIFT
לאחר הצגת פרטי ההזמנה תוכלו:
* לבטל את ההזמנה
* הפקת קודי עסקה למימוש הכלולים בשוברים ובכרטיסים בהזמנה.
* הורדת הכרטיסים דיגיטליים
* הפקת קבלה דיגיטלית