פעולות בכרטיס תמורה פלוס


במקרה של תקלה או אובדן כרטיס תמורה פלוס ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת MAX
בטלפון: 03-6178888 השירות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00
שירות לקוחות דיגיטלי ב WhatsApp:

באמצעות שליחת הודעה למספר 054-6334400 השירות פעיל בימים א-ה בין השעות 08:30 -16:00. שעות פעילות שישי , חוה"מ, ערבי חג 08:30-13:00 

 
המרת כרטיס Gift Card פיזי לדיגיטלי
ממירים לכרטיס דיגיטלי שנמצא תמיד בנייד
במקום להסתובב עם כרטיס פיזי בארנק שעלול להיאבד, ממירים בקלות לגיפט קארד דיגיטלי ונהנים מקניות באמצעות הנייד.

איך ממירים את הכרטיס הפיזי?
1. נכנסים לאתר או לאפליקציית MYGIFT
2. ממלאים את מספר הטלפון, מקבלים קוד ב-SMS ומקלידים
3. במסך שנפתח לוחצים על כפתור ה- "+" בצד השמאלי העליון
4. מקלידים את מספר כרטיס הגיפט קארד הפיזי שברשותכם (מספר הכרטיס, תוקף ו- CVV)
5. לוחצים על כפתור "הוספה לאפליקציה" בתחתית המסך
זהו! הגיפט קארד שלכם הפך לדיגיטלי ואפשר לראות אותו בכל מקום ובכל זמן באפליקציית MYGIFT

להמרת לכרטיס דיגיטלי לחצו >>


לשאלות ותשובות בנושא כרטיס תמורה פלוס לחצו כאן לחצ/י כאן >>