שאלות ותשובות
שאלה:כיצד ניתן לבטל הזמנה?
תשובה:ניתן לבטל באופן עצמאי תחת לשונית "החשבון שלי" > "ההזמנות שלי" > ללחוץ על הקובייה הכחולה "ביטול הזמנה".
*במידה והאופציה לא קיימת יש לפנות לשירות הלקוחות במייל לציין את מספר ההזמנה, מאיזה ארגון בוצעה ההזמנה ואת סיבת הביטול.

שאלה:כיצד ניתן לשחזר את הסיסמא לכניסה לאתר?
תשובה:במידה ואינך יודע את סיסמתך יש להיכנס לאתר ההטבות של הארגון, בדף הכניסה לאתר (טרם הזנת ת.ז וסיסמא) קיים כפתור " שליחת סיסמא לדואר אלקטרוני" – לחץ על הכפתור לשליחת סיסמא לדואר האלקטרוני. את הסיסמא שתשלח ניתן לערוך ולשנות.
*לתשומת ליבך הסיסמא תישלח לדואר האלקטרוני שהזנת בכניסתך הראשונה לאתר. במידה וברצונך לשנות את הכתובת יש לפנות לשירות הלקוחות במייל/ בטלפון

שאלה:כיצד ניתן לעדכן כתובת דואר אלקטרוני לקבלת כרטיסים?
תשובה:תחת לשונית "החשבון שלי" > "הזמנות שלי" > ללחוץ על הקובייה הכחולה "עדכון דואר אלקטרוני"
הכרטיסים יישלחו לכתובת המעודכנת.

שאלה:כיצד ניתן לבדוק האם ההזמנה נקלטה במערכת?
תשובה:"ההזמנות שלי" > יופיעו כל ההזמנות שביצעת עד היום. מצד שמאל יופיע אחד מהסטאטוס הבאים:
חדשה – הזמנה נקלטה במערכת אך טרם מימשת אותה
בוצעה – הזמנה נקלטה ומומשה בבית העסק
בוטלה – ההזמנה בוטלה
נדחתה – ההזמנה לא נקלטה ע"י המערכת

שאלה:האם ניתן לבצע את הרכישה בתשלומים?
תשובה:רק בהטבות של מנויים ניתן לבצע את הרכישה בפיצול של עד 6 תשלומים, בכל יתר ההטבות לא ניתנת אפשרות זו.

שאלה:איך מממשים שוברים דיגיטלי?
תשובה:הצגת המייל עם הכרטיסים - לאחר הרכישה יישלחו לדואר האלקטרוני שהזנת בעת ההזמנה הכרטיסים למייל, את הכרטיסים יש להדפיס ולהציג בבית העסק/בקוראי הברקודים בכניסה לבתי העסק.
אפליקציית "שוברי תרבות ופנאי" > " כרטיסים ושוברים " < יש להציג את הברקוד בבית העסק

שאלה:היכן ניתן למצוא את קוד הזיהוי הראשוני לכניסה לאפליקציה?
תשובה:באתר ההטבות של הארגון, לאחר הזנת ת.ז והסיסמא האישית, בראש המסך מצד שמאל מופיע קוד הזיהוי הראשוני שיש להקיש על מנת להתחבר לאפליקציה.

שאלה:המערכת לא אישרה את הרכישה ועלתה הודעה אדומה "אינך זכאי", מה זה אומר?
תשובה:ישנם X כרטיסים שהארגון החליט להעניק לכל עובד בכל קטגוריה באתר לרכישה במחיר מסובסד. במידה ומימשת את כל הזכאות וניסית להמשיך ולרכוש במחיר "עמית" תופיע ההודעה "אינך זכאי", אך עם זאת, באפשרותך לרכוש במחיר נלווה (מחיר מוזל ולא מסובסד) ללא הגבלה

שאלה:האם ניתן לבצע הזמנה באמצעי תשלום שאינו כרטיס אשראי?
תשובה:המוצרים באתר ניתנים לרכישה באמצעות כרטיס אשראי בלבד. האתר מאובטח (ראה פרק אבטחה)