שרות לקוחות ותמיכה
עושים הכל כדי להעניק לך חווית שירות נעימה
ב"מגה לאן" רואים אותך במרכז, כשלנגד עיננו שירות אמין, אדיב ומקצועי.
לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא.
בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il
שירות הלקוחות פועל בימים:
א'-ה': 09:00 - 18:00
ו': 09:00 - 13:00
בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים:
שמכם המלא, ת"ז, מספר הזמנה, פרטי איש קשר לחזרה וסיבת הפניה.
פניות הקשורות בכרטיס אשראי תמורה או בכרטיסים הנטענים תמורה פלוס ותמורה פלוס מזון, שירות הלקוחות של MAX עומד לשירותכם:
שליחת הודעה ב whatsapp
בימים א'-ה' 8:30-20:00, יום ו' 8:30-13:00
054-5408881
במוקד הטלפוני:
בטלפון 03-6178888 בימים א-ה 08:30-16:00
באפליקציית MAX
ההגדרות שלי > שירות , תמיכה והצלה
או באמצעות אתר MAX -
בלינק: https://www.max.co.il/contactus?sourceGA=Footer
לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא.
בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il
שירות הלקוחות פועל בימים:
א'-ה': 09:00 - 18:00
ו': 09:00 - 13:00
בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים:
שמכם המלא, ת"ז, מספר הזמנה, פרטי איש קשר לחזרה וסיבת הפניה.
פניות הקשורות בכרטיס אשראי תמורה או בכרטיסים הנטענים תמורה פלוס ותמורה פלוס מזון, שירות הלקוחות של MAX עומד לשירותכם:
שליחת הודעה ב whatsapp
בימים א'-ה' 8:30-20:00, יום ו' 8:30-13:00
054-5408881
במוקד הטלפוני:
בטלפון 03-6178888 בימים א-ה 08:30-16:00
באפליקציית MAX
ההגדרות שלי > שירות , תמיכה והצלה
או באמצעות אתר MAX -
בלינק: https://www.max.co.il/contactus?sourceGA=Footer
ב"מגה לאן" רואים אותך במרכז, כשלנגד עיננו שירות אמין, אדיב ומקצועי.
לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא.
בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il
שירות הלקוחות פועל בימים:
א'-ה': 09:00 - 18:00
ו': 09:00 - 13:00
בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים:
שמכם המלא, ת"ז, מספר הזמנה, פרטי איש קשר לחזרה וסיבת הפניה.
פניות הקשורות בכרטיס אשראי תמורה או בכרטיסים הנטענים תמורה פלוס ותמורה פלוס מזון, שירות הלקוחות של MAX עומד לשירותכם:
שליחת הודעה ב whatsapp
בימים א'-ה' 8:30-20:00, יום ו' 8:30-13:00
054-5408881
במוקד הטלפוני:
בטלפון 03-6178888 בימים א-ה 08:30-16:00
באפליקציית MAX
ההגדרות שלי > שירות , תמיכה והצלה
או באמצעות אתר MAX -
בלינק: https://www.max.co.il/contactus?sourceGA=Footer
לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא.
בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il
שירות הלקוחות פועל בימים:
א'-ה': 09:00 - 18:00
ו': 09:00 - 13:00
בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים:
שמכם המלא, ת"ז, מספר הזמנה, פרטי איש קשר לחזרה וסיבת הפניה.
פניות הקשורות בכרטיס אשראי תמורה או בכרטיסים הנטענים תמורה פלוס ותמורה פלוס מזון, שירות הלקוחות של MAX עומד לשירותכם:
שליחת הודעה ב whatsapp
בימים א'-ה' 8:30-20:00, יום ו' 8:30-13:00
054-5408881
במוקד הטלפוני:
בטלפון 03-6178888 בימים א-ה 08:30-16:00
באפליקציית MAX
ההגדרות שלי > שירות , תמיכה והצלה
או באמצעות אתר MAX -
בלינק: https://www.max.co.il/contactus?sourceGA=Footer
ביטול כרטיסים ושוברים:
*ניתן לבטל באופן עצמאי דרך הזמנות וביטולים בהתאם למדיניות הביטולים.*בהתאם למדיניות הביטולים ותקנון האתר.
מורים חברים בארגון המורים
לכל שאלה, בקשה או ייעוץ מקצועי הסניף שלכם בארגון המורים כאן בשבילכם עם שירות אישי, מקצועי
ומהיר.
לפניה לסניף שלי בארגון המורים לחצו כאן:
סניפי ארגון המורים
עדיין לא חברים בארגון המורים?
הצעד הראשון להטבות ולשירותים המובילים ...
לחצו כאן והצטרפו עכשיו למשפחת המורים העל-יסודיים:
טפסי הצטרפות