שרות לקוחות ותמיכה  
"
אנו ב\"מגהלאן\" רואים אותך במרכז, כשלנגד עיננו שירות אמין, אדיב ומקצועי.
לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא - באינטרנט, בטלפון ובפקס.
אנו ב\"מגהלאן\" עושים הכל כדי להעניק לך חווית שירות נעימה.

בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il או באמצעות וואטס-אפ במספר - 054-2200462.

שירות הלקוחות פועל בימים:
  • א'-ה': 09:00 - 18:00
  • ו': 09:00 - 13:00
בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים: שמכם המלא, שם הארגון אליו אתם משתייכים, ת\"ז, מספר הזמנה, פרטי קשר לחזרה וסיבת הפניה.

תמיכה בנושא ביטול כרטיסים ושוברים*:
אנו דורשים לתעד כל בקשה/שאלה בנושא ביטול כרטיסים ושוברים, לכן אנו מבקשים כי בקשות בנושא זה יעשו דרך המייל בלבד בכתובת mega@leaan.co.il.
נא שימו לב כי רשמתם את שמכם המלא, ת\"ז, הארגון אליו אתם משתייכים, מספר ההזמנה ואת סיבת הביטול.
*ביטולי כרטיסים ושוברים בהתאם למדיניות הביטולים המופיעה בתקון האתר

תמיכה בנושא אופן קבלת הכרטיסים: 
לרשותך הסבר ומידע על הכרטוס הדיגיטלי

קבלת שוברים באפליקציה / מייל שהוזן בעת ההזמנה, ללא מעבר בעמדות הכרטוס - לחץ כאן למעבר לדף הסבר




"