"
אנו ב\"מגהלאן\" רואים אותך במרכז, כשלנגד עיננו שירות אמין, אדיב ומקצועי.
לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא - באינטרנט, בטלפון ובפקס.
אנו ב\"מגהלאן\" עושים הכל כדי להעניק לך חווית שירות נעימה.
בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il או באמצעות וואטס-אפ במספר - 054-2200462.
שירות הלקוחות פועל בימים:
- א'-ה': 09:00 - 18:00
- ו': 09:00 - 13:00
בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים: שמכם המלא, שם הארגון אליו אתם משתייכים, ת\"ז, מספר הזמנה, פרטי קשר לחזרה וסיבת הפניה.
תמיכה בנושא ביטול כרטיסים ושוברים*:
אנו דורשים לתעד כל בקשה/שאלה בנושא ביטול כרטיסים ושוברים, לכן אנו מבקשים כי בקשות בנושא זה יעשו דרך המייל בלבד בכתובת mega@leaan.co.il. נא שימו לב כי רשמתם את שמכם המלא, ת\"ז, הארגון אליו אתם משתייכים, מספר ההזמנה ואת סיבת הביטול.
*ביטולי כרטיסים ושוברים בהתאם למדיניות הביטולים המופיעה בתקון האתר
תמיכה בנושא אופן קבלת הכרטיסים:
לרשותך הסבר ומידע על הכרטוס הדיגיטלי
"