דליה פלדהיים להנהיג עם הלב - תפיסות חדשות בניהול אנושי (28/1/2023)

דליה פלדהיים להנהיג עם הלב - תפיסות חדשות בניהול אנושי (28/1/2023)

  •   טלפון
  • אתר העסק
  • אם היו אומרים לך שאת\ה רץ\ה כמו אישה, האם זה היה עלבון או מחמאה?

    השאלה הזו עלתה באחד הקמפיינים המצליחים בעשור האחרון של החברה הבינלאומית אולוויז שנקרא

    Always spanke A Girl שנהיה קמפיין איקוני ומודל להעצמה נשית. 

    ומה אם היו אומרים לך\ה שאת\ה מנהל\ת כמו אישה?

    דליה פלדהיים, פסיכולוגית ארגונית ,אחת ממנהלות השיווק שיצרו את הקמפיין האייקוני, מבקשת שנייחס מחדש את המונח כמו אישה -הפעם בעולם הניהול.

    לרגל יציאתו לאור של ספרה החדש בעברית "להנהיג עם הלב", תיקח אותנו דליה פלדהיים למסע בדרך לשינוי פרדיגמות ניהוליות גם בעקבות סיפורה האישי אבל גם בשל השינויים הדרמטיים שעוברים על החברה בכלל  ועולם התעסוקה בפרט (ההתפטרות הגדולה, ההתפטרות השקטה, העסקתם של דור המילינאז וכו')

     

    פלדהיים מציעה התחברות לעוצמות הרכות - ניהול מהלב, עם התחברות לתכונות מנהיגות שבעבר נחשבו נשיות - שימת דגש על יצירת סביבה אמפטית, הדגשת חוזקות ומציאת הייעוד, חוסן וחוזק נפשי. בהרצאה יוצג מודל של כוח אבל בלי כוחניות, שבו רגשות הן כסימן ללהט ולא לחולשה.

     

    דליה פלדהיים במהלך שני העשורים האחרונים עבדה בתפקידים גלובליים בארה"ב, באירופה ובאסיה, התגוררה בארבע  ארצות שונות (ישראל, שווייץ, רוסיה וסינגפור) ועסקה בשיווק תאגידי, בבניית מותג,  בהכשרה  לאנשים ולארגונים ליצור שינוי בר-קיימא.

     

    הקריירה שלה כוללת 21 שנים כמנהלת שיווק גלובלית של ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל שבהם הובילה כמה מהקמפיינים המצליחים ביותר בעולם כולל ״אולוויז לרוץ כמו בת״, ו״טמפקס אימא טבע״. מאוחר יותר מונתה כמנכ"לית השיווק הראשית של אלקטרולוקס אסיה.

    כאם לשלושה, דליה מקדישה מקום רב לתמיכה בנשים עובדות. היא ייסדה את איגוד הנשים של p&g רוסיה ומאוחר יותר עשתה אותו דבר גם בסינגפור.

    ב-2018 החליטה דליה לעזוב את קריירת השיווק התאגידי כדי להקים חברת ייעוץ ארגוני ולהקדיש את זמנה לייעוד שלה- עזרה למנהלים ולחברות להביא אושר ארגוני,ֶ תשוקה וייעוד חזרה למקומות העבודה. כיום דליה מובילה קורסי מנהיגות לחברות כמו FACEBOOK, GOOGLE, spanNKEDIN ואחרים. ולאחרונה ייסדה ביחד עם אורן אפל וד"ר טל בן שחר את חברת הEdutech - Uppiness  משחק ראשון מסוגו שנועד לאפשר למנהלים לפתור בעיות תוך שימוש בכלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית.

    תארים:מאסטר בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת INSTEAD; תעודת מאמן מוסמך שלICF; דיפלומה ותעודת הוראה מאוניברסיטת מיאמי בפסיכולוגיה חיובית ובלימודי אושר ;פרופסור אורח ללימודי אושר באוניברסיטת הניהול של סינגפור.

    • הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים ולא ניתן לשמור מקומות. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה. אנשים מצטרפים לשולחנות עם אחרים. מי שמגיעים בחבורה ומעוניינים לשבת ביחד נא להגיע שעה לפני תחילת האירוע.
  • אם היו אומרים לך שאת\ה רץ\ה כמו אישה, האם זה היה עלבון או מחמאה?

    השאלה הזו עלתה באחד הקמפיינים המצליחים בעשור האחרון של החברה הבינלאומית אולוויז שנקרא

    Always Like A Girl שנהיה קמפיין איקוני ומודל להעצמה נשית. 

    ומה אם היו אומרים לך\ה שאת\ה מנהל\ת כמו אישה?

    דליה פלדהיים, פסיכולוגית ארגונית ,אחת ממנהלות השיווק שיצרו את הקמפיין האייקוני, מבקשת שנייחס מחדש את המונח כמו אישה -הפעם בעולם הניהול.

    לרגל יציאתו לאור של ספרה החדש בעברית "להנהיג עם הלב", תיקח אותנו דליה פלדהיים למסע בדרך לשינוי פרדיגמות ניהוליות גם בעקבות סיפורה האישי אבל גם בשל השינויים הדרמטיים שעוברים על החברה בכלל  ועולם התעסוקה בפרט (ההתפטרות הגדולה, ההתפטרות השקטה, העסקתם של דור המילינאז וכו')

     

    פלדהיים מציעה התחברות לעוצמות הרכות - ניהול מהלב, עם התחברות לתכונות מנהיגות שבעבר נחשבו נשיות - שימת דגש על יצירת סביבה אמפטית, הדגשת חוזקות ומציאת הייעוד, חוסן וחוזק נפשי. בהרצאה יוצג מודל של כוח אבל בלי כוחניות, שבו רגשות הן כסימן ללהט ולא לחולשה.

     

    דליה פלדהיים במהלך שני העשורים האחרונים עבדה בתפקידים גלובליים בארה"ב, באירופה ובאסיה, התגוררה בארבע  ארצות שונות (ישראל, שווייץ, רוסיה וסינגפור) ועסקה בשיווק תאגידי, בבניית מותג,  בהכשרה  לאנשים ולארגונים ליצור שינוי בר-קיימא.

     

    הקריירה שלה כוללת 21 שנים כמנהלת שיווק גלובלית של ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל שבהם הובילה כמה מהקמפיינים המצליחים ביותר בעולם כולל ״אולוויז לרוץ כמו בת״, ו״טמפקס אימא טבע״. מאוחר יותר מונתה כמנכ"לית השיווק הראשית של אלקטרולוקס אסיה.

    כאם לשלושה, דליה מקדישה מקום רב לתמיכה בנשים עובדות. היא ייסדה את איגוד הנשים של p&g רוסיה ומאוחר יותר עשתה אותו דבר גם בסינגפור.

    ב-2018 החליטה דליה לעזוב את קריירת השיווק התאגידי כדי להקים חברת ייעוץ ארגוני ולהקדיש את זמנה לייעוד שלה- עזרה למנהלים ולחברות להביא אושר ארגוני,ֶ תשוקה וייעוד חזרה למקומות העבודה. כיום דליה מובילה קורסי מנהיגות לחברות כמו FACEBOOK, GOOGLE, LINKEDIN ואחרים. ולאחרונה ייסדה ביחד עם אורן אפל וד"ר טל בן שחר את חברת הEdutech - Uppiness  משחק ראשון מסוגו שנועד לאפשר למנהלים לפתור בעיות תוך שימוש בכלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית.

    תארים:מאסטר בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת INSTEAD; תעודת מאמן מוסמך שלICF; דיפלומה ותעודת הוראה מאוניברסיטת מיאמי בפסיכולוגיה חיובית ובלימודי אושר ;פרופסור אורח ללימודי אושר באוניברסיטת הניהול של סינגפור.

    • הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים ולא ניתן לשמור מקומות. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה. אנשים מצטרפים לשולחנות עם אחרים. מי שמגיעים בחבורה ומעוניינים לשבת ביחד נא להגיע שעה לפני תחילת האירוע.
  • סרטון להמחשה
  • אודות הפעילות וסוגי הכרטיסים
  • הזמנת כרטיסים
    מחיר
    45 ₪
    מחיר נלווה
    58 ₪
    במקום 85 ₪
    כמות כרטיסים:
  • בחירת מיקום ומחיר:
  • בחירת מועד אחר:
  •    כרטוס ישיר בנייד - קבלת הכרטיסים באפליקציה למימוש במופע ללא הדפסה!
    או
    ניתן להדפיס בבית את הכרטיסים שישלחו אליך באמצעות הדואר האלקטרוני, ולהציגם בכניסה למופע.
  • מידע נוסף:
  • מידע נוסף:
  • תוקף:
  • קהל יעד:
    מבוגרים
  • זכאות:
    2 כרטיסים להצגה לחבר אגודה ו/או גמלאי ולא יותר מ20 בשנה

  • זכאות למחיר הטבה לבני משפחה ומזכירי/ות בתי ספר:
    להסבר מלא אודות מחיר הטבה לבני משפחה ומזכירי/ות בתי ספר - לחץ כאן
    - מחיר ההטבה גבוה ממחיר העמית המסובסד ועם זאת כולל הטבה משמעותית על מחיר הציבור הרחב.
    - נועד לשימוש בתום הזכאות או עבור בני משפחה ומזכירי/ות בעלי כ.א. תמורה.
    - הזכאות הינה עד תום מלאי הכרטיסים.
  • הערות:


תאריכים נוספים לבחירה

מופעים נוספים עבורך